Äntligen helg

Dock mår jag inte så bra idag heller. Illamåendet och huvudvärken började igår när jag kom hem till älsklingen. Det satt i väldigt länge och jag kunde inte äta så mycket, först provade jag äta en macka men det gick inte alls. Lite senare provade jag om det skulle gå med lite chips och det gjorde det. Sedan släppte illamåendet lite grann men nu är det tillbaka igen. Jobbigt läge. Jag som hade tänkt hitta på någonting idag eller på lördag men nu blir det ingenting av det. Fast det spelar inte så stor roll egentligen, det kommer ju flera dagar. Sommarlovet har ju nästan bara börjat.

Tänkte cyckla hemåt om en stund och färga håret. Hoppas på att det kommer bli bra, precis den färgen som jag vill ha men man vet ju aldrig med hårfärg hur det blir. Har inte så mycket mer och skriva nu så jag kanske uppdaterar när jag kommer hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0