Barnvakt

Hann inte uppdatera bloggen någonting igår. Idag ringde klockan halv åtta, det tog verkligen emot att gå upp ska jag säga. Fick kanske fyra timmars sömn inatt så det var inte det roligaste. Skulle vara hemma hos pappa vid åtta så det var bara att klä på sig snabbt och ta cyckeln dit. När jag gick ner till cyckelrummet och skulle ta ut cyckeln så stod det en motorcyckel precis bakom, inte så smidigt parkerad.. resten förstår nog vem som helst. Såklart så nuddade jag den med cyckeln och larmet gick igång! jobbigt läge, så det var bara att hoppa på cyckeln och cyckla iväg så fort som möjligt, pinsamt.

Var hos pappa från åtta till kvart i tre. Han jobbar natt så jag fick passa min lillebror medans pappa skulle sova lite. Det gick bra idag, han var inte så gnällig och han åt bra på lunchen. Vid elva tiden gick jag ut på en promenad med honom, la ner honom i vagnen och gick runt lite i skiftinge. Han somnade nästan direkt. Dock var det inte så roligt väder, det regnade både när jag cycklade till pappa i morse och även när jag var ute på promenaden. Sedan lekte jag lite till med min lillebror efter han hade vaknat, vi åt lite lunch och sedan begav jag mig till älsklingen igen. Och nu sitter jag här, har precis kollat på en beck film och nu ska jag kolla lite på wipout tänkte jag. Ikväll blir det bara en lugn kväll här hemma och imorgon ska jag träffa Marielle på stan och äta! Skriver mer då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0