En hektisk onsdag

Jag och älskling vaknade halv tolv idag, lite sent men då var det bara att skynda sig upp. Gjorde i ordning lite frukost och sedan cycklade Pontus hemåt. Har precis diskat en stor disk, tog ganska lång tid men nu är det äntligen klart. Tänkte hoppa in i duschen strax och börja fixa mig lite smått. Har inte bestämt mig än ifall jag ska börja rensa min garderob idag eller om jag helt enkelt tar det på söndag istället. Det är ju trots allt nitton dagar kvar innan flytt så jag kommer att hinna vilken dag jag än tar det.

Igår var vi nere i källarn i några timmar och rensade bland alla saker, tog väldigt lång tid men det blev bättre ordning där nere så nu kan man bara gå ner och ta ut sakerna. Hittade bland annat en stor helkroppsspegel, pinnsoffa med två stolar och ett bord som hör till och sedan hittade jag och älskling en sprillans ny fritös och ett wokset så det blir att göra mycket mat sen när vi flyttar när vi har bra saker. Vi hittade även en mikro som vi bara har använt ett fåtal gånger när vi hade stugan och lite inredningsaker, typ ljus och tallrikar. Sen ska jag ju ha med mig ganska mycket från mitt rum, datan blir dock kvar eftersom vi tar med Pontus data. 

När jag är klar med allting här hemma tänkte jag börja cyckla till Pontus. Kommer förmodligen att sova där till på fredag. För på fredag morgon ska jag vara barnvakt klockan åtta åt min lillebror så det är smidigast att redan vara i skiftinge då annars blir det svårt att ta sig upp känner jag på mig. Hur som helst, tänkte hoppa in i duschen nu så jag blir klar någon gång idag. Får se om det blir någon uppdatering senare annars skriver jag så fort jag har tid igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0