Kass uppdatering

Var ganska länge sen jag skrev här i bloggen men har inte haft så mycket att skriva och så har jag haft fullt upp också så har inte riktigt haft tid till det. Hur som helst, det har hänt ganska mycket sen jag skrev sist. Jag och Pontus fick lägenheten så vi flyttar den 1a augusti dit. Känns toppen! Så morgondagen kommer att spenderas till att riva nere i källarn efter möbler som vi ska ha med oss. Jobbigt nog så ligger de möblerna längst in så det kommer ta ett bra tag innan man får ut dom. Ska även ta tag i att rensa min garderob i morgon tänkte jag, lite ska säljas och lite ger jag bort tänkte jag. Man kanske inte får så mycket för kläderna iallafall, men lite vore bra. Då har jag iallafall extra pengar till att köpa lite smått till lägenheten. 

Just nu sitter jag hemma, Pontus sitter och spelar. Ska sminka mig lite fort och sedan ska vi äta pannkakor, gott! Efter vi har ätit tänkte vi börja cyckla hemåt till honom och tillbringa resten av kvällen där. Har vi lite tid över tänkte vi också gå över till pappa och kolla på lite saker som dom ville ge bort till oss. Det var bla muggar och tallrikar och lite smått. Nu måste jag sätta igång och fixa mig så jag blir klar någon gång. Kanske uppdaterar senare igen om jag har tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0