Pigg idag

Vaknade för lite mer än en halvtimme sedan. Älskling ringde och väckte mig, han hade inte sovit på hela natten. Det brukar han nästan aldrig göra när vi inte sover tillsammans. Jag frågade varför och då svarade han: "För att jag inte vaknar upp bredvid dig på morgonen". Jag måste ju ha världens finaste pojkvän! är så glad över att jag har honom så det finns inte ord. Känner mig ovanligt pigg idag, såhär pigg har jag inte varit på länge. Kanske för att jag la mig i skaplig tid igår. Imorgon ska jag vara barnvakt igen åt min lillebror, detta är nu tredje gången och det går bättre och bättre. Jag brukar ju inte vara där så mycket så om jag bara kommer någon gång då och då brukar han inte alltid känna igen mig men nu när jag har kommit ofta så gör han det, vilket är roligt! Ska vara barnvakt från åtta till tre som jag brukar. Sedan har jag två gånger kvar innan månaden är slut, det är måndag och tisdag nästa vecka tror jag. Den 29:e drar jag iväg till hallstahammar med pappa, christine och mina två lillebröder. Vi blir borta över helgen och sedan måndagen efter så flyttar jag och Pontus! Tiden går så himla fort nu att man knappt hinner med.

Nu tänkte jag gå och göra i ordning lite frukost och titta på kläder i den nya hm katalogen som vi fick hem imorse. Kanske finns något fint som man kan köpa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0