Ännu en seg dag

Har varken hunnit eller orkat uppdatera bloggen någonting sen sist jag skrev. Det har inte hänt speciellt mycket, jag och älskling var iväg till Skantzö med Oscar och Jasmine och tältade och det var roligt. Vi grilla, spela kort, badade osv. Natten gick inte så värst bra eftersom man sov så dåligt i tältet, man kände stenarna igenom liggunderlagen och täckena. Det gick inte och sova skönt hur mycket man än försökte fixa och dona men det löste sig tillslut och vi fick åtminstone några timmars sömn. När vi kom hem till älsklingen igen och hade packat upp, tog vi det bara lugnt hemma hos honom och gick och la oss ganska tidigt eftersom vi fortfarande var så trötta efter resan.

Igår och idag har vi också bara tagit det lugnt hemma hos mig! Hyrt film och bara myst. Skönt att bara vara hemma också och inte hitta på något speciellt. Morgondagen har jag ingen aning om hur den blir, förhoppningsvis kommer mitt hjärta hit eller så åker jag till honom efter han har varit på stan och uträttat lite ärenden. Vi får se hur det blir helt enkelt. Nu tänkte jag titta lite på film och sedan gå och lägga mig.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0