En dag på stan

Kom hem för ett tag sedan. Spenderade nästan hela dagen på stan tillsammans med Louise, det var trevligt. Var länge sen vi träffades så det var roligt att hitta på något. Vi gick runt och kollade lite i affärer, jag letade efter ett par shorts men jag hittade inga som vanligt. Jag köpte iallafall hårfärg så jag tänkte färga håret imorgon, hoppas bara det blir bra! Efter vi hade gått runt en stund så gick vi till your choise och åt mat. Sedan fortsatte vi att gå runt och titta i affärer. När klockan började närma sig 6 så gick vi till royal och tog varin öl och så satt vi och pratade. På vägen till älskling sprang jag in på hemköp och köpte lite gott till ikväll. Så resten av kvällen spenderar vi med en film och massa mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0