Måndag igen, veckorna går så snabbt

Idag vaknade jag ganska sent, konstigt med tanke på att jag gick och la mig skapligt tidigt igår. Kaske inte hade sovit ut tillräckligt eller något. Hur som helst, idag vet jag inte vad som händer. Just nu sitter jag här vid datan bara, tänkte gå och kika om det finns någon bra film på tv1000 just nu som jag kan titta lite på för att inte avlida av tristess. Ska försöka gå bort till cyckel benny lite senare och köpa nya slangar till min cyckel, det är punka både fram och bak så det är lite jobbigt. Vill kunna börja cyckla igen så ska försöka fixa det idag. Tänkte cyckla iväg till älsklingen sen och mysa lite med honom, vi kanske även ska ut och bada om det fortfarande är fint väder då.

Annars blir det nog bara en lugn dag idag skulle jag tro. Känner inte att jag har så mycket ork till att göra något speciellt. Vi får se vad som händer helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0