Måndag

Vaknade för ungefär en timme sen men är fortfarande lika trött. Jag och älskling somnade inte förrän efter fyra någon gång så det var skönt att få sova ut lite. Just nu sitter jag och väntar på att han ska komma hem igen, han är i stan och uträttar lite ärenden.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, vi hade planer på att ta oss ut till någon sjö och bada med Jasmine och Oscar men får se hur det blir med den saken. Det är lite blåsigt ute nu också så får hoppas på att det varma vädret håller i sig hela dagen. Känns som att bloggen är lite tråkigt just nu eftersom att jag inte lägger in några bilder men jag har inga på den här datan så det får bli när jag kommer hem istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0