Seg dag

Den här dagen har gått så himla långsamt känner jag. Det är så jobbigt med sådana dagar som ska gå så sakta, men det är inte mycket att göra åt. Nästan hela dagen har bestått av att leta efter lägenheter, så typiskt att det inte finns någon som man verkligen vill ha när man väl börjar leta. Vi vill ha en tvåa i ett bra område, det borde inte vara så svårt men just nu finns det ingen ledig. Jag la iallafall upp en annons på blocket idag så får se om någon som vill bli av med sin lägenhet snabbt nappar på den. Då har vi en lägenhet ganska omgående. Jag längtar efter att få flytta till eget, få flytta ihop med mitt hjärta. Vilken känsla!

Har som sagt inte lagt upp så mycket bilder på sistone men tänkte att jag skulle lägga ut en bild på hur jag såg ut på skolavslutningen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0