Söndag

Idag vaknade vi ganska sent. Har ännu inte kommit hem, pappa ringde mig tidigt imorse och frågade om jag kunde ställa upp och hjälpa till att vara barnvakt åt min lillebror imorgon medan dom åker till Västerås. Därför kände jag att det var bättre att stanna kvar här för då har jag närmare till honom och slipper gå upp extra tidigt.

Ska vara barnvakt från halv elva till klockan tre imorgon, får se vad vi ska hitta på. Kanske blir en långpromenad eller något. Ska cyckla hem senast klockan tre och invänta älskling som slutar klockan fyra. Kanske möter upp honom på stan för klockan fem ska vi titta på en lägenhet, spännande! Får se hur det går med den saken. Förhoppningsvis blir den våran den första augusti om vi har tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0