Underbart väder

Idag är det jättefint väder ute, dock kan jag inte vara ute och sola och sådär för jag har massa annat att göra idag. Känns tråkigt att missa det fina vädret men förhoppningsvis kommer det bli kanonväder från tisdag till torsdag. Får passa på att sola och bada då.  

Kom precis ur duschen nu, ska smörja in mig och sedan ska jag börja packa ner kläder och sånt jag ska ha med mig till lägret. Hela klassen åker till sågarsvedet på tisdag och sedan kommer jag hem på torsdag, skolavslutningen är på fredag så det blir en bra avslutning innan sommarlovet börjar. Då slipper man gå i skolan dom dagarna innan skolavslutningen. Jag vet inte, egentligen känner jag mig inte så peppad på att åka det känns lite som att det kommer bli långtråkigt att vara där två nätter men vi får se. Jag har iallafall bestämt mig för att åka med ändå och får man alldeles för tråkigt är det väl bara att be någon om skjuts hem. 

Nu ska jag försöka skynda mig så jag blir klar någongång sedan ska jag vänta in till klockan blir fyra och gå och möta älsklingen vid hemköp, köpa lite gott som jag ska ha med mig imorgon när jag åker iväg och sedan blir det bara mys resten av kvällen med honom. Underbart! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0