What are words if you really don't mean them?

Vaknade ganska sent idag så har inte hunnit med så mycket än så länge. Ska försöka sätta fart nu så jag blir klar i tid. Först och främst ska jag ta ett långt bad så jag vaknar till lite, sedan ska jag börja packa ner lite kläder och så tänkte jag. Bara lite svårt att veta vad man ska ha med sig eftersom man inte vet hur vädret blir imorgon och på torsdag men får ta med lite extra för säkerhetsskull.

Jag och älskling ska åka med Jasmine och Oscar till hallstahammar och tälta en natt. Vi åker imorgon bitti klockan åtta och kommer hem på fredag förmiddag. Ska bli roligt, hoppas det inte blir så kallt att sova ute bara. Jag tycker egentligen inte om att sova sådär men det blir nog kul ändå och förhoppningsvis kommer jag över min rädsla. 

Hur som helst ska jag sätta igång nu med allt jag måste göra. Måste även handla mat senare som vi ska ha med imorgon så det blir mycket att göra idag. Bara att sätta igång nu känner jag så man blir klar i skaplig tid.

Kommer inte att kunna uppdatera bloggen något mer nu förrän jag har kommit hem på fredag. Då kommer det bilder och fler inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0