What goes around comes back around again

Har inte haft tid och skriva något i bloggen förrän nu. Gårdagen spenderade jag hemma hos älsklingen, vi tittade på film och hade det mysigt bara. Vi orkade inte göra något speciellt. Idag vaknade vi ganska sent så vi har inte hunnit göra något speciellt idag heller. Just nu väntar jag bara på att åskan och regnet ska försvinna och sen tänkte jag börja cyckla hemåt igen. Hoppas bara på att det inte kommer ännu mer regn.

Imorgon är det tänkt att jag ska åka till parken zoo med pappa, Christine och min lillebror Pontus. Tänkte även ta med mig Liam om han inte ska till dagis förstås. Vi ska vara där klockan elva och sen kommer vi nog hem någon gång på eftermiddagen. Hoppas bara att vädret kommer att vara bra så man kan vara ute länge. Har inte så mycket mer att skriva nu, ska börja bege mig hemåt tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0